אתר תלמידי בית הספר לאימון אישי NCS

                   נושאי מבחן בכתב מאי. 2016

הגדרות אימון והבדלה מייעוץ וטיפול
מיומנויות וכלים באימון.
6 שלבים בשיחת האימון NCS
מפת השינוי באימון לפי גרנט
בחירת נושא ומטרה ראויים.
ערכים אישיים וערכים חברתיים. דרכים לזיהוי
רמות הקשבה
אימון מתקן, תגובתי  ויוזמתי
שאלות ממוקדות בעייה ושאלות ממוקדות פתרון
שיקוף וניסוח מחדש
רמות למידה
מאפיינים של אימון קוגנטיבי, ושל אימון פילוסופי.
הבית של השינוי לפי גרנט
מודל שיחת האימון GROW   
4 השאלות בשיטת ביירון קייטי
6 הדינמיקות של טוני רובינס
מאפיינים עיקריים של 4 סגנונות תקשורת שונים
מאפיינים עיקריים של 7 החוקים הרוחניים לפי דיפאק צ'ופרה (מה ההמלצה בכל חוק)
סוגי אינטליגנציה – רגשית, חברתית, מערכתית.
9 תפקודי המוח הקדמי
שלושת הערכים העיקריים בקוד האתי של לשכת המאמנים.
מאפיינים עיקריים באימון "הפריימים". יתרונות.
מאפיינים עיקריים באימון "השדון". הגדרת השדון ויתרונות הכלי
מאפיינים עיקריים באימון מערכות יחסים
4 השאלות של דקארט. יתרונות באימון.
מה בין עובדות לפרשנויות
מה בין אתיקה, מוסר, חוק ונורמה. 
מודל אימון עץ האדם
מודל האופניים NCS לאימון תזונה
ארבעת העקרונות של השיחה המקרבת
ארבעת עקרונות העיקריים בשיחה המוטיבציונית

איינשטיין: "ההבדל בין גאונות לטיפשות היא שלגאונות יש את הגבולות שלה" 
 

איינשטיין: "ההבדל בין גאונות לטיפשות היא שלגאונות יש את הגבולות שלה" 
 
 

     חזרה לדילמות באתיקה לחצו כאן >>


        

      קורס מאמנים NCS - מנהל אקדמי: ד"ר צבי פוס
     




       דף זה מיועד לתלמידי NCS בלבד, למטרות לימוד והוראה בלבד. לחומר ההוראה
      זכויות יוצרים ואין להשתמש בו לפרסום, או לכל מטרה אחרת, ללא אישור
      המנהל האקדמי של NCS, ד"ר צבי פוס.    
 
   בית הספר לאימון אישי - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048   /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר לאימון אישי
 
עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט