אתר תלמידי בית הספר לאימון אישי NCS

                               סגנונות תקשורת 

 
 
 
 

 

     
        הסגנון
 
 
המפרט
 
 
 מקדם
 
 
משימתי
 
 
 
תומך
 
 
 
מנתח
 
מרכיבים
 
כיצד לזהות?
מתלהבים ומדברים במשלים ובדוגמאות. אוהבים את הדרך שלהם, החלטיים ונקודות השקפה חזקות. רוצים תשומת לב להיות אהובים ועוזרים. שואלים הרבה שאלות ונתפשים כבלתי החלטיים.
 
נוטים לשאול:
מי? (השאלה האישית השלטת). מה? (שאלת הגישה לתוצאות). למה? (השאלה האישית ללא יעדים). איך? (השאלה הטכנית המנתחת).
 
מפחדים מ:
הסברים משעממים, בזבוז זמן עם יותר מדי עובדות. מישהו שיבזבז את זמנם. ניסיון להחליט במקומם. דחייה, שמישהו לא ידאג להם. לעשות שגיאה.
 
הדרך הטובה ביותר להתעסק אתם.
להתלהב אתם. להראות רגשות. לתת להם להיות אחראיים. היה תומך. הראה שאתה דואג. תן הרבה נתונים.
 
אוהב להימדד על ידי:
תרועות, מחיאות כפיים, תגובות. תוצאות, הכוונה ליעדים. חברים. אם הם עדיין אוהבים אותי, סימן שאני עושה זאת בסדר. פעילות. היה עסוק. מאמינים שהתוצאות במילא יפלו למקומן.
     
        הסגנון
 
 
 
המפרט
 
 
 
מקדם
 
 
משימתי
 
 
תומך
 
 
מנתח
מרכיבים
 
ישתפר עם:
הכרה ואיזה שהוא מבנה אשר בתוכו ישיג את היעד. עמדה אשר דורשת שיתוף פעולה עם אחרים. מבנה של יעדים ושיטות להשגת כל יעד. כישורים כיצד לתקשר עם אנשים אחרים.
 
אוהב לחסוך.
מאמץ. הם אוהבים ללכת בדרך הקלה. זמן. הם אוהבים להיות יעילים. יחסים. לחברות ערך רב בעיניהם. כבוד. שונאים להראות רע או להיתפס ללא מספיק נתונים.
 
מנהיג אפקטיבי.
ייצור לו השראה להישגים גדולים יותר וטובים יותר. ובלוחות זמנים קצרים. ייתן לו חופש לעשות דברים כדרכו. ינחה בפרטים משימות ותוכניות להשגה. יבנה עבורו מבנה ונתיב לנוע בתוכו ובעקבותיו.
 
צריך ללמוד.
משמעת, לחשוב עד הסוף, לעצור. ענווה, תחושות, להקשיב לאחרים, לעקוב. נחישות, לשאוף ליעדים, לפעול ללא הסכמות. יוזמה לפעול. ליהנות, להופיע כטועה.
 
צריך שירשו לו:
להתקדם במהירות עם אתגרים מהירים. לדעת את התוצאות להיכנס למצבים תחרותיים ולזכות. להירגע ולהרגיש טוב אודות האנשים סביבו. לא להיתפס בפינה, ולא להילחץ.
 
ניסמך על:
כישורים חברתיים אוהבים להיות טובים בלנצח אחרים. השלמת התפקיד בצורה טובה ובזמן. חברים. אם הם עדיין אוהבים אותי סימן שאני עושה זאת בסדר. ידע. מתייחסים לאחרים דרך מידע.
 
נעשה אפקטיבי ביותר עם:
הנחיה כל שהיא כיצד להשיג יעדים. עמדות עם סמכות ואחריות. מבנה ושיטות להשגת יעדים. נתיבים ליישום ניתוח הגיוני.
 
נשען על העוצמה של:
חן.מצפה שדרכו "הזוכה" תעביר אותו את המכשול. מיומנות.יודע שחזק מספיק על מנת לזכות. קבלה.היכולת לרצות אחרים, תשתלם. התמחות.כשאתה בספק הבא יותר נתונים.
 


     לחוק הרביעי של דיפאק צו'פרה - חוק המאמץ המזערי - לחצו כאן >>
 

      קורס מאמנים NCS - מנהל אקדמי: ד"ר צבי פוס
     




       דף זה מיועד לתלמידי NCS בלבד, למטרות לימוד והוראה בלבד. לחומר ההוראה
      זכויות יוצרים ואין להשתמש בו לפרסום, או לכל מטרה אחרת, ללא אישור
      המנהל האקדמי של NCS, ד"ר צבי פוס.    
 
   בית הספר לאימון אישי - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048   /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר לאימון אישי
 
עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט